16
okt

Make-over voor de plastisch chirurg

Robin van Look - plastisch chirurg

Robin Van Look bouwde een stevige reputatie op als plastisch chirurg in binnen- en buitenland, maar zat met de handen in het haar als het over zijn eigen professionele identiteit ging. Volta deed een make-over van de huisstijl en bouwt op langere termijn mee aan zijn imago als expert in plastische chirurgie. Ook de nieuwe website kreeg een glansrol in het communicatietraject: een voorbeeld van een totaalaanpak met copywriting, webdevelopment en vormgeving.

09
sep

Uitnodiging event Bolckmans

Bolckmans - event

Een uitnodiging - of ze nu online of gewoon via de post de deur uitgaat - moet gezien worden. Bouwbedrijf Bolckmans uit Hoogstraten wilde tijdens de opendeurdag van 2016 focussen op veiligheid op alle bouwwerven. Dus kregen alle genodigden een veiligheidsbril als inschrijvingsbevestiging. Voor dit event ontwierpen we alle print en online communicatie, een registratiewebsite en opvolgingsmailers voor de genodigden. Met Boclkmans bouwen we al jaren samen aan efficiënte en creatieve communicatie.

15
sep

Iedereen seksueel gezond met Sensoa

Sensoa - magazine iedereen seksueel gezond

Als een jaarverslag met cijfers en projecten een magazine wordt. Van content naar communicatie, ook als het thema seksualtiteit is. Geen cijfers maar verhalen. Volta is vaste partner (heb je'm?) voor vormgeving en copywriting van online en offline publicaties.

20
apr

Magazine voor wie in de stad wil leven en wonen

stad Antwerpen - leven en wonen

Antwerpen Woonstad lanceert een magazine boordevol verhalen, foto's en getuigenissen van mensen die ervoor kiezen om te bouwen of verbouwen in Antwerpen. Volta schreef en herschreef, stuurde fotografen op pad en bracht alles samen in een aantrekkelijk leesbaar lifestyle design.

10 x Wonen in Antwerpen
Lees meer
magazine stad Antwerpen - leven en wonen
magazine stad Antwerpen - leven en wonen