allnex

Rebranding en identiteit

De rebranding voor het internationale allnex startte in 2013 vanaf een wit blad: Volta ging op zoek naar een naam, identiteit en corporate branding. Als sparring partner in communicatie creëren en bewaken we vandaag de visuele identiteit voor het bedrijf dat wereldwijd actief is. Na een overname in 2016 groeide de allnex-huisstijl mee. De branding vertegenwoordigt vandaag het bekende allnex-merk met verwijzingen naar het vroegere Nuplex.


Vragen over (re)branding?
Contacteer ons.

logo allnex

Brochures

allnex creëert brochures, affiches, presentatie en andere communicatieproducten voor eenheden wereldwijd.

allnex
ipad responsivedesign allnex
iphone responsivedesign allnex
vormgeving huisstijl allnex
Bruchure huisstijl allnex

Zin in koffie en een kennismaking?

Laat je e-mailadres hier achter en wij nemen contact met je op.
Neem contact op