Je merkidentiteit volledig onder controle
Documenteer, beheer en creëer je merk- en communicatiemiddelen
Je huisstijl consequent gebruiken? Dat vraagt een platform dat merk- en communicatiemiddelen beheert en documenteert. Weg met onvindbare logo’s en lage resolutiebeelden. Centraliseer je merkidentiteit daarom op één platform, dat is veel gemakkelijker! Volta helpt je om alle communicatie en branding weer op de rails te krijgen. Met Kadanza neem je de controle in eigen handen.
Je merk beheren en optimaliseren
Volta bouwt al meer dan twintig jaar sterke merken. We geven vorm aan je merkidentiteit en vereenvoudigen het beheer ervan via één platform. Je krijgt de volledige controle en bepaalt zelf welke inhoud beschikbaar is, zowel intern als extern. Gedaan met eindeloze kopieën en rondslingerende bestanden. Exporteer bestanden in verscheidene bestandsformaten en kleurprofielen, geschikt voor drukwerkproductie of digitaal gebruik. Nood aan creative automatisatie, ook dat is mogelijk via de smart templates. Met onze expertise en de juiste tools tillen we samen je merk naar een hoger niveau.
Ons beeldmateriaal beheren was nog nooit zo eenvoudig dankzij Kadanza. Foto’s aangeleverd krijgen van onze vrijwilligers, logo’s en illustraties downloaden en doorgeven, de laatste richtlijnen raadplegen … Met de ondersteuning van volta creëerden we overzichtelijke online omgeving waarin iedereen gemakkelijk kan vinden wat ze zoeken.Scouts en Gidsen Vlaanderen
Alle merkbouwstenen bij de hand
DAM, ofwel Digital Asset Management, is de sleutel tot het organiseren, opslaan en delen van al je digitale bezittingen - van afbeeldingen en video's tot documenten en finale ontwerpen. Een centraal DAM systeem stelt je in staat om moeiteloos creatieve bestanden te uploaden, te organiseren, te vinden, te delen, aan te passen en te converteren. Al je bestanden zijn veilig en eenvoudig te doorzoeken zodat je altijd snel de juiste content hebt voor je marketingcampagnes, presentaties en meer.
Kortom, een goed georganiseerd DAM-systeem helpt je de efficiëntie van je team te verbeteren.
Aan de slag met je eigen merk? Het opzetten van je eigen Kadanza is zo gebeurd.